top of page

איך בוחרים משרד מקרקעין


עסקה במקרקעין, כגון רכישת דירת מגורים, מהווה את העסקה הגדולה ביותר שרוב בני האדם מבצעים במהלך חייהם. כמעט כל אדם שבא לבצע עסקה כזאת פונה לשכור את שירותיו של עורך דין לצרכים מגוונים, החל מתכנון המס המיטבי בתנאי שוק משתנים, עבור בהשגת ביטחונות ובירור העניינים הנדרשים בקשר לעסקה וכלה ברישום העסקה וכל ההתנהלות בפני הרשויות השונים.


אין זה סוד ששוק עורכי הדין עמוס לעייפה בעורכי דין רבים המציעים שירותים בליווי עסקאות נדל"ן. ובכן כלל האצבע בבחירת עורכי דין הוא לשאול את עצמך מה קורה אם משהו בעסקה משתבש. כאשר הכל מתנהל על מי מנוחות, עורכי הדין משחקים תפקיד משני בלבד אין משמעות אמיתית למנגנוני ההגנה והביטחון שנקבעו בהסכמים. אולם כשמשהו חלילה בעסקה משתבש, חשוב לדעת שעורך הדין ששכרת בעל ניסיון עשיר בנדל"ן על ענפיו, בקיא בסוגיות המיסוי המורכבות, דאג לדרוש ולהכניס בהסכם הגנה מרבית על כספך או קניינך, על כן נדרשת מומחיות גבוה במנגנוני הגנה. בנדל"ן אולי יותר מכל ענף משפטי אחר – ניסיון הוא שם המשחק.


משרדנו הינו משרד "בוטיק", מוביל בתחום דיני המקרקעין, ו מציע שירותים משפטיים מקיפים ומשולבים (לרבות ליטיגציה) תוך מתן יחס אישי ומקיף. משרד בוטיק עדיף פעמים רבות אף ביחס למשרדים הגדולים ביחס האישי שראש המשרד נותן ועורכי הדין שמטפלים באופן ישיר בלקוח ולא על ידי "תיווך" של מתמחים. המשרד נוסד בשנת 2005 ע"י עו"ד משה כהן-זאדה, מי שהיה מנהל מחלקת מקרקעין במשרד עורכי-דין, מהגדולים בארץ בליווי מושבים וקיבוצים ובעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בתחום הנדל"ן.


כתבות אחרונות

ארכיב

bottom of page